Uutiset ja kuulumiset

Tiedote koskien Covid-19 koronavirusta

Tehomet suhtautuu vakavasti Koronaviruksen aiheuttamaan poikkeustilanteeseen.

Hyvä yhteistyökumppanimme,

myös Tehometilla suhtaudutaan erittäin suurella vakavuudella Covid-19 koronaviruksen aiheuttamaan poikkeustilanteeseen.

Toimia viruksen leviämisen hidastamiseksi ja estämiseksi tehdään sekä tuotanto- että toimihenkilöpuolella kaikissa yksiköissä.

Tällä hetkellä tuotanto tehtaissamme toimii normaalisti. Olemme täydentäneet materiaalivarastoamme, joten kaikki tämän hetkiset tilaukset pystytään toimittamaan ajallaan. Uudet tilaukset otetaan vastaan normaaliin tapaan sekä teräs- että puupuolella. Tehomet Baltic Oü:n toimituksissa ei ole tällä hetkellä esteitä, mutta pyydämme varautumaan mahdollisiin tavaraliikennettä hidastaviin asioihin. Ulkovalaistuksen kausiluontoisesta rakentamisesta johtuen, pyydämme myös kiinnittämään varastoinnissanne huomiota ensi kesän/syksyn kasvavaan tavaramenekkiin.

Lähes kaikki toimihenkilömme tekevät tällä hetkellä etätyötä ja kaikki asiakaskontaktit hoidetaan tapaamisten sijaan puhelimella, Skypellä ja sähköpostilla. Rajoitteista huolimatta sekä myynti, että suunnittelu tekevät työtä normaalisti ja palvelevat asiakkaita kaikissa mahdollisissa tilauksiin liittyvissä asioissa.

Mikäli tilanne toiminnassamme olennaisesti muuttuu, tiedotamme siitä viipymättä.

Ismo Nironen

Site Leader
Puhelin: +358 400 863 329
Sähköposti: etunimi.sukunimi [at] tehomet.com